به عنوان اولین قدم جهت بهینه‌سازی وب‌سایت باید کلمات کلیدی مناسب برای سایتتان انتخاب کنیند. سعی کنید کلمات کلیدی را برای سایتتان انتخاب کنید که اطمینان داشته باشید این کلمات توسط کاربران جستجو می شوند.

کلماتی انتخاب کنید که اگر قرار باشد سال‌ها بر روی آن‌ها کار کنید تا در ردیف اول گوگل دیده شوید مطمئن باشید آن کلمات توسط کاربران سرچ می شوند و باعث جذب کاربر هدف در سایت شما خواهند شد. انتخاب کلمه کلیدی مناسب با انجام تحقیقات تخصصی در موتور های جستجو همراه هست و ابزارهایی وجود دارند که می‌تواند به شما کمک کند انواع کلمات کلیدی و میزان رقابتی بودن ‌آن‌ها را در موتور های جستجو کشف کنید.

ابزار گوگل کیورد پلنر یا Google Keyword Planner یکی از ابزار مفید برای این کار است که البته برای IP های کشور ایران مسدود می‌باشد.دقت کنید که این یکی از بزار های گوگل می‌باشد برای افرادی که میخواهند در گوگل تبلیغات کلیکی google adwords انجام دهند و به وسیله این ابزار می‌توان میزان رقابت و تعداد جستجو های هر کلمه را اندازه گیری و سپس تبلیغات خود را در گوگل شروع کنند، اما ما به کمک این ابزار می‌توانیم کلمات کلیدی مناسب جهت بهینه‌سازی سایتمان و میزان رقابتی بودن واژه را پیدا کنیم. البته نحوه کار با این ابزار کمی پیچیده و حرفه‌ای می‌باشد و لازم است پیش از استفاده از آن مطالعاتی در خصوص این ابزار داشته باشید.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *