برخلاف تاکتیک‌های قبلی که یک سوددهی نقدی مستقیم یک طرفه برای صاحبان کسب و کار محسوب می‌شد تاکتیک دیگری به اسم بازاریابی شبکه‌ای نیز وجود دارد که سوددهی مستقیم دو طرفه دارد.

شاید شما کلمه افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) و یا بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش را بارها شنیده باشید و از خود پرسیده باشید که آیا می‌شود از این راه درآمد کافی داشت و یا اصلآ این مدل کسب درآمدی چگونه کار می‌کند؟

به سایت فروشنده و یا تولید کننده محصول که اصطلاحآ آنرا Merchant می‌نامند، ویزیتور (بازدید کننده) می فرستید و اگر ویزیتور فرستاده شده توسط شما از سایت Merchant یا همان فروشگاه فرضی، خریدی انجام دهد و یا در برنامه های آنها عضو شود (بسته به نوع Affiliate Program) در اینصورت، شرکت تولید کننده و یا همان Merchant به شما درصدی از فروش را پرداخت می کند. شما در واقع در وبسایت خودتان، محصولات دیگران را تبلیغ می‌کنید و اگر ویزیتوری که در سایت شما است، ترغیب به خرید محصول شود، پس از کلیک بر روی لینک محصول به وبسایت فروشنده منتقل می شود و در آنجا خریدش را انجام میدهد و شما پورسانت خود را از فروشنده دریافت می کنید.

کلمات کليدي : ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *