انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز (یا به انگلیسی Keywords Match Types) پارامترهایی هستند که بر روی کلمات کلیدی تبلیغ گوگل شما تنظیم می‌شوند و گستره‌ی نمایش تبلیغ برای کاربران را مدیریت می‌کنند.

زمانی که برای کمپین تبلیغات گوگل خود یک کلمه کلیدی انتخاب کرده و برای آن پیشنهاد قیمت می‌دهید، باید یکی از این انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز را انتخاب کنید. هر یک از این انواع کلمات کلیدی به گوگل می‌گویند که تبلیغات شما برای چه طیفی از جستجوکنندگان گوگل و برای چه جستجوهایی به نمایش در بیایند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر شویم، باید بگوییم که ۴ نوع کلمه کلیدی در گوگل ادوردز وجود دارد:

کلمات کلیدی Broad Match
کلمات کلیدی Modified Broad Match
کلمات کلیدی Phrase Match
کلمات کلیدی Exact Match
در ادامه هر یک از این انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز را با یکدیگر بررسی می‌کنیم و به شما خواهیم گفت چرا استفاده درست از این کلمات کلیدی برای موفقیت کمپین تبلیغات گوگل شما اهمیت دارند.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *