زمانی که کمپین تبلیغات گوگل خود را راه اندازی می‌کنید، تصمیمات زیادی هستند که باید آن‌ها را مد نظر قرار دهید. سوالاتی از قبیل: در یک روز باید چه مقدار هزینه کنم؟ آیا پیشنهاد قیمت من در مزایده‌ی گوگل ادوردز کافی است؟ آیا آیا تبلیغات خود را باید بر روی Search Network نمایش بدهم یا Display Network؟ و این فهرست همینطور ادامه دارد.

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که افراد تازه کار در حین راه اندازی تبلیغات گوگل مرتکب می‌شوند، استفاده نامناسب از کلمات کلیدی گوگل ادوردز و بی‌توجهی به انواع این کلمات است. شاید انتخاب کلمات کلیدی گوگل ادوردز از ابتدای کار کمی دشوار باشد، اما زمانی که با انواع این کلمات کلیدی آشنا شوید مطمئن باشید که تبلیغات‌تان در گوگل به شکلی هدفمند به نمایش در می‌آیند.

دقت داشته باشید که انتخاب کلمه کلیدی مناسب علاوه بر افزایش احتمال جذب مخاطب هدف در سایت شما، باعث کاهش هزینه‌های کلیک نیز خواهد شد.

‌در ادامه با انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز بیشتر آشنا خواهید شد.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *