سعی کنید یک گروه خوب ایجاد کنید، فقط به یک موضوع یا صنعتی خاص اشاره داشته باشد و یا به عبارتی دیگر ، از پراکندگی موضوعات بپرهیزید. در پائین، ۴ مورد برای راه اندازی گروه ارتباطی دلخواه خود بیان شده است:

– دسته بندی گروه خود را انتخاب کنید و یک عنوان مرتبط با موضوع کاری خود، برای گروه انتخاب کنید. لوگو خوب یک پیش نیاز است ولی به فکر طراحی نباشید. از دوستان خود کمک بگیرید.
– به شرکت های مرتبط با کسب و کار خود گروه را معرفی کنید. بدون اینکه مزاحم کسی شوید خبر گروه خود را در گروه های وایبری و تلفن همراه نیز معرفی کنید.
– از دوستانی که در پرسش و پاسخ های گروه شما شرکت کرده اند، به هر نحوی که می‌شود قدردانی کنید، حتی اگر این قدردانی به یک کامنت محدود شود.
– امکانی را فراهم کنید که برخی از محصولات و یا خدمات خود را در گروه، به قیمت استثنایی به فروش برسانید.

در پاسخگویی به پرسش و پاسخ های لینکدین فعال باشید.
مهم نیست که کار و تجارت شما چیست، ولی ارتباط با کاربران و شرکت در پرسش و پاسخ ها می تواند یکی از راه های موثر در افزایش فروش شما باشد، این کار علاوه بر افزایش فروش بیشتر ، مهارت شما را در زمینه کاری خود ، نشان می دهد.

سعی کنید پاسخ ها مختصر ولی مفید باشند و اطمینان داشته باشید که جواب شما درست و صحیح باشد.

امکان پاسخ خصوصی را در گروه خود ایجاد کنید، این کار باعث جلب توجه می شود، ممکن است که جواب سوالی که به کاربر مورد نظر خود می دهید، محرمانه باشد.

کلمات کليدي : ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *