شاید اوضاع شرکت طوری است که همه یا تعدادی از کارکنان باید بهصورت دورکاری به همکاری خود ادامه دهند و شاید هم برای مدیریت گروهی که هریک از اعضای آن در گوشهای از کشورند، استخدام شدهاید. در سالهای اخیر، دورکاری رشد فراوانی داشته و گسترش آن سریعتر از سایر شیوههای کاری بوده است. البته تعجبی هم ندارد؛ کمتر کسی را میتوان دید که دوست نداشته باشد در محیط راحت خانه کار کند و مجبور نباشد هر روز ساعتها وقت خود را در مسیر رفتوبرگشت به محل کار هدر بدهد. با این حال دورکاری و مدیریت کارکنان دورکار نیز مشکلات خاص خود را دارد و برای رسیدن به بهره وری و پیشرفت باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با چالشها و مزیت های دورکاری و نکات مهم مدیریت کارکنان دورکار آشنا کنیم. اگر شما نیز بهتازگی مدیریت گروهی از کارکنان دورکار را برعهده گرفتهاید یا میخواهید سبک مدیریتی خود را بهبود دهید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
دیدگاهتان را بنویسید