یکی از مسائل حیاتی درمورد تیم دورکار، ارزیابی بهره‌وری است تا متوجه شوید کدام روش‌ها اثربخش هستند و کدام‌ها باید بهبود یابند. خبر خوب این است که اغلب اوقات دورکاری خلاقیت کارکنان را بالا می‌برد. مطالعات نشان می‌‌دهد افرادی که در خانه کار می‌کنند، کار بیشتری انجام می‌دهند و میزان نارضایتیِ شغلی نیز در این گروه به نسبت پایین‌‌تر است. شناسایی عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت کارهای تیمی و انفرادی در شرایط دورکاری و یافتن ابزارهای مدیریت کار و زمان در رسیدن به اهداف سازمانی بسیار مهم است.

پیگیری منظم و مستمر کار کارکنانی که خارج از فضای اداره کار می‌کنند، میزان و نوع فعالیت کاری هر فرد را برای رسیدن به بالاترین راندمان کاری مشخص می‌کند. از این‌رو پیشنهاد می‌شود به کارکنان خود این فرصت را بدهید حداقل یک ساعت در هفته را به خودشان اختصاص دهند تا موانع موفقیت شغلیِ خود را شناسایی و برطرف کنند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *