کمک کردن به کارکنان در تعیین و دستیابی به اهداف‌شان، بخش مهمی از وظایف هر مدیر محسوب می‌شود. کارکنان باید بدانند که کار آنها چگونه برای دستیابی به اهداف بزرگ‌تر سازمان، کمک خواهد کرد و هدف‌ گذاری درست، موجب می‌شود تا این ارتباط برای آنها و برای شما به عنوان مدیر، روشن‌تر شود. هدف گذاری برای کارمندان سازوکار مهمی برای ارائه‌ی بازخوردهای مستمر و بازخوردهایی در پایان سال است. با هدف گذاری و نظارت بر اهداف، می‌توانید راهنمایی‌هایی فوری را در ارتباط با عملکرد کارکنان به آنها ارائه دهید و در عین حال، برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر به آنان انگیزه دهید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *