رساندن خبر بد، کاری است که بالاخره باید در جایی از زندگی‌تان انجام دهید. مثلا، ممکن است مجبور باشید به رئیس‌تان بگویید که یکی از پروژه‌های اصلی به بودجه‌ای بیش از معمول نیاز دارد، یا شاید باید خبر تعدیل نیرو را به تیم‌تان بدهید، یا اینکه مجبور باشید جلوی دوربین رفته و به همه بگویید که محصول‌تان از نظر ایمنی مشکل دارد. دلایل زیادی برای رساندن خبر بد وجود دارند، به همین دلیل مطرح کردن صادقانه، دلسوزانه و موقرانه‌ی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. روشی که شما خبر بد را اعلام می‌کنید تأثیر مستقیمی بر واکنش دریافت‌کننده‌ی خبر دارد و طرز رفتار شما در این موقعیت دشوار، خواه منفی و خواه مثبت، برای مدت طولانی در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *