همه‌ی ما به «ابزارهایی» مناسب برای انجام کارمان نیاز داریم. این ابزارها می‌توانند اشیائی فیزیکی، مانند کامپیوتر، صندلی راحت، تلفن همراه و چراغ رومیزی سالم یا ابزارهای غیر‌ملموسی، مانند آموزش، حمایت مدیران و همکاران یا جریان منظم اطلاعات قابل اعتماد باشند. اگر ابزارهای مورد نیاز برای انجام کارمان را نداشته باشیم، کارایی پایین می‌آید و سریع ناامید، عصبانی و دچار استرس می‌شویم.

بر اساس نظر رود واگنر (Rodd Wagner) و جیمز هارتر (James Harter)، محققان گالوپ و نویسندگان کتاب «The Elements of Great Managing» در سال ۲۰۰۶، مهم‌ترین کاری که برای شادی و اثربخشی افرادتان می‌توانید انجام بدهید، ارائه‌ی ابزارها، منابع و تجهیزات درست به آنهاست.

مزایای بسیاری در حصول اطمینان از اینکه اعضای گروه‌تان دارای حمایت مورد نیاز باشند، وجود دارد. این امر، کار را به‌وضوح راحت‌تر، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند و به افرادتان کمک می‌کند تا کارایی بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این‌ها، همه‌ی ما می‌خواهیم کارمان را درست انجام دهیم و می‌خواهیم در جهان پیرامون‌مان تغییری ایجاد کنیم. وقتی ابزارها و حمایت‌های درست را نداشته باشیم، نمی‌توانیم کار ارزشمندی انجام دهیم و بودن در این موقعیت، ناامیدکننده و از نظر احساسی، خسته‌کننده است.

اینکه اعضای گروه‌تان منابع مورد نیازشان برای انجام درست کار را داشته باشند، نه‌تنها علامتی از حمایت و اعتماد شما به آنها، بلکه نشانه‌ی حمایت و اعتماد از سوی کل سازمان است و این انگیزه مهمی است.

توجه:
توجه داشته باشید که وقتی از اعضای گروه‌تان حمایت می‌کنید، در حقیقت آنها را قادر می‌سازید که خودشان کار را انجام دهند؛ نه اینکه شما برای‌شان انجام دهید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *