اگر در بخش شرایط و ضوابط، اطلاعات کاملی ارائه ندهید، ممکن است مشتری فکر کند کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است و از خرید منصرف شود. برخی شرکت‌ها یا فروشندگان زرنگی می‌کنند و جزئیات کالا یا قیمت آن را برای عموم واضح بیان نمی‌کنند (این روش را در اینستاگرام زیاد می‌بینیم و اصولا گفته می‌شود برای اطلاعات بیشتر با فلان شماره‌ تماس بگیرید). چنین رفتارهایی قطعا مشتری را دچار بدبینی می‌کند. اگر حساب کسی پاک باشد، از ارائه‌ی اطلاعات کامل برای عموم مردم باکی نخواهد داشت. پس مشتریان خود را با این استراتژی غلط بدگمان نکنید.

۸. مشتریان را مطمئن کنید که حریم خصوصی‌شان محفوظ می‌ماند

در دنیای کسب‌و‌کار امروزی، حفظ حریم شخصی برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد. برخی از شرکت‌ها اطلاعات مشتریان را به یکدیگر می‌فروشند. درصورتی‌که اکثر مشتریان دوست دارند بدون اینکه هویت‌شان دست‌به‌دست بچرخد، دادوستد کنند. شما در برابر حریم خصوصی مشتریان خود مسئول هستید. در هنگام فروش یا در فرایند تصمیم گیری، به مشتریان‌تان اطمینان بدهید که اطلاعات‌شان محفوظ خواهد ماند. فرقی نمی‌کند چه کالایی می‌فروشید، این مورد اهمیت خیلی بالایی دارد.

۹. برند قابل‌اعتمادی شوید

با جلب اعتماد مشتریان به برند، راحت‌تر می‌توانید کالای خود را بفروشید. برندی مثل «نستله» مشکلی در این زمینه ندارد. چنین برندهایی را الگوی خود قرار بدهید و شهرت خوبی برای خود دست‌و‌پا کنید تا در متقاعدسازی مشتریان سختی کمتری بکشید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *