احتمالا در کسب و کار خود به‌طور روزانه از چندین‌وچند فرآیند استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، ممکن است هر بار برای نوشتن یک گزارش، مدیریت شکایت مشتریان، ارتباط با مشتریان جدید یا تولید محصولی جدید، فرآیند مشخصی را دنبال کنید. احتمالا با نتایج حاصل از فرآیندهای ناکارآمد نیز مواجه شده‌اید. مشتریان ناراضی، همکاران عصبی و مضطرب، کارهای عقب افتاده و افزایش هزینه‌ها، تنها برخی از مشکلات ناشی از فرآیندهای ناکارآمد هستند. به همین دلیل، وقتی فرآیندی به خوبی کار نمی‌کند، بسیار مهم است که آن را اصلاح کنید و بهبود ببخشید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *