در شرایط ناپایدار اقتصادی، کسبوکارها کار دشواری برای حفظ اهداف و ارزشهای تعیینشده دارند، اما باید بدانید که نادیدهگرفتن آنها، ضربات جبرانناپذیری بر اعتبار برند و تصویر شما در ذهن مشتریان وارد میکند.
امروزه، مردم توجه زیادی به اهداف، ارزشهای اخلاقی و کاری و مسئولیتهای اجتماعی شرکتها میکنند؛ مثلا اینکه یک کسبوکار چه نگرشی به مسائل نژادی، حقوق اقلیتها و محیط زیست دارد. پس لازم است که اهداف و ارزشهای شرکت خود را برای کارکنان شفاف و روشن بیان کنید و آنها را در تبلیغات و عملکرد کسبوکارتان بگنجانید.
دیدگاهتان را بنویسید