آخرین تاکتیک کاری بازاریابی دیجیتالی که به بررسی آن خواهیم پرداخت تبلیغات محلی یا Native Advertising است.
این دسته از مارکتینگ دیجیتالی عموما به صورت درج محتوای تبلیغاتی (شامل متن، عکس، بنر و …) از شما در محلهایی دیگر مثل وبسایتهای پرمخاطب صورت میپذیرد. هدف از این نوع تبلیغات هم شناختهشدن برند و دریافت بازدیدکننده برای وبسایت شماست. از جمله تبلیغات اینچنینی میتوان به تبلیغات فیسبوک و توییتهای تبلیغاتی توییتر اشاره کرد.
هرچند با توجه به تبلیغات PPC این گونه از تبلیغات کمی منسوخ شده و حتی خود به یکی از زیرمجموعههای تبلیغات PPC تبدیل شده است، اما با این حال باز هم طرفداران خاص خود را دارد.
دیدگاهتان را بنویسید