- شما به عنوان رهبر، باید بهمنظورِ ترویج فرهنگ سازمانی با همهی افراد شرکت، کار کنید. یک فرهنگ نمونه، حاصل تلاش یک فرد نیست، بلکه حاصل همکاری و مشارکت عدهی زیادی از افراد و مالکیت همگانی فرهنگ شرکت است؛
- «گوش دادن» یک مهارت کلیدی است. اگر واقعا به دنبالِ ارزیابی و درک احساس واقعی افراد از فرهنگ کنونی شرکت هستید، گوش دادن به بازخوردها و اطلاعات، گنجینهای از ایدهها را در اختیار شما قرار میدهد که به کمک آن میتوانید فرهنگ شرکت را بهبود بدهید؛
- فرهنگ شرکت و عملکرد آن، متأثر از یکدیگر هستند. نسبت به چگونگی بازتاب اهداف و استراتژیهایتان و تأثیر آنها بر فرهنگ شرکت و بهطور کلی اثرات مثبت و منفی فرهنگ در راه موفقیتِ شرکت، دوراندیش و حساس باشید.
دیدگاهتان را بنویسید