تبلیغات بنری باید فراخوان عمل، قوی و مؤثری داشته باشند تا دیده شوند. باور کنید یا نه، برخی از کاربران تبلیغات درون سایت‌ها را درست مانند تبلیغات روی دیوارهای دو طرف جاده‌ها می‌دانند. آنها این تبلیغات را می‌بینند و در حافظه‌شان ذخیره می‌کنند و نمی‌دانند که می‌توانند روی آن تبلیغات کلیک کنند و محتوای تبلیغ را ببینند. با کاربران خود صحبت کنید و به آنها بگویید که مثلا، «اینجا کلیک کنید تا لیست ارزان‌ترین بلیط‌ها را ببینید» یا هر چه را که تبلیغ، قصد معرفی آن را دارد، بیان کنید.

همچنین بخش فراخوان عمل باید از نظر بصری کاملا مشخص باشد. بنابراین اندازه، شکل و رنگ آن را متفاوت از محتوای تبلیغ انتخاب کنید. رنگ‌های روشن و اشکالی که به‌طور طبیعی می‌شود روی آن‌ها کلیک کرد، مناسب هستند.

منبع: سایت چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *