در برخورد با دیگران غریزه‌تان به عنوان یک کارآفرین ممکن است شما را تنها به فروش هدایت کند. در حالی که هیچ عیبی وجود ندارد که گهگاه به محصول و خدمات‌تان ببالید، مهم است که شرکت‌تان را در بحث‌های مرتبط دخیل کنید، مباحثی که ممکن است مستقیما هم به کسب‌وکار شما مربوط نباشند.

خیلی ساده است که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، هدف‌های بازاریابی خود را بدون اینکه به نظر برسد فقط مشغول تبلیغات هستید با کسب‌وکارتان درگیر کنید. برخی شرکت‌ها ممکن است پیام‌های تشویق‌کننده در مورد غذاهایی که مردم عکس آنها را همرسان می‌کنند بگذارند. خرده‌فروش‌های لوازم ورزشی ممکن است مقاله‌ی مربوط به برد اخیر یک تیم بسکتبال محلی را «بازنشر» کنند. با نشان دادن حمایت خودتان از جامعه‌تان یا دنبال‌کنندگان آنلاین‌تان می‌توانید اعتماد به برند خود را در میان مردم ایجاد کنید.

وقتی چنین رویکردی را اتخاذ می‌کنید افراد گروهِ هدفِ کالا و خدمات شما، اگر پس از این نیازی به این محصولات پیدا کنند به یاد مهربانی شما افتاده به سراغ کسب‌وکار شما می‌آیند. اشتراک گذاشتن محتوای مربوط به دیگران الزاما از دست رفتن توجه مخاطبان از شما را به دنبال نخواهد داشت، شما می‌توانید از Start a Fire برای ساخت آدرس‌های اینترنتی (URLs) آماده برای اشتراک‌گذاری استفاده کنید. با استفده از این ابزار می‌توانید نشانه‌ی هر وبسایتی را به صفحه‌ی خودتان اضافه کنید، تا هر زمان که فردی بر لینکی که شما پست کرده‌اید کلیک کند، علاوه بر مشاهده‌ی محتوای شما محتوای بیشتری را که شما پیشنهاد داده‌اید نیز ملاحظه کند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *