یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای فروش اینترنتی باید از آن مطلع باشید، منابع مختلفی است که از طریق آن‌ها می‌توانید محصولات مورد نظر را تأمین کنید. بخش عمدهٔ فروشندگان اینترنتی این محصولات را به‌سادگی از عمده‌فروشی‌ها خریداری می‌کنند، اما هستند عدهٔ نسبتا زیادی هم که خودشان اقدام به تولید این محصولات می‌کنند، یا با بستن قرارداد با شرکت‌های تولیدی، کار تولید محصولات را (با مشخص کردن محصولات و ویژگی‌های موردنیاز) به آن‌ها واگذار می‌کنند. به‌علاوهٔ این‌ها، روش دیگری که پیش روی شماست تولید آن دسته از محصولاتی است که صرفا به سفارش مشتری تولید می‌شوند (محصولات سفارشی) و مستقیما از انبار کالای عرضه‌کننده برای مشتری ارسال می‌شوند.

در ادامه به‌طور اجمالی روش‌هایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای مشخص کردن منبع محصولات مورد نیاز برای فروش اینترنتی، مورد استفاده قرار بدهید:
خودتان اقدام به طراحی و تولید محصولات کنید

طراحی محصول

اگر صاحب کارگاه تولیدی باشید، خودبه‌خود از این مرحله عبور خواهید کرد و منبع محصولات شما مشخص است و تنها باید به فکر روشی مقرون‌به‌صرفه برای بسته‌بندی و ارسال محصولات باشید.
محصولی طراحی کنید و کار ساخت آن را به دیگران بسپارید

می‌توانید با تولیدی‌های دیگر همکاری کنید و از آن‌ها بخواهید محصولاتی را که طراحی کرده‌اید برای‌تان تولید کنند یا یکی از محصولات تولیدی را بنا به سلیقه و نیازهای خود اصلاح کنید.
کالاهای آماده برای مصرف را به‌منظور فروش مجدد آن‌ها بخرید

افرادی هستند که کارشان خرید محصولات مختلف از خرده‌فروشی‌هاست. این افراد شخصا اقدام به عمده‌فروشی محصولات بسیار متنوعی می‌کنند و می‌توانید اقدام به خرید این محصولات کنید. مشخصا سود حاصل از این فعالیت کمتر از فروش محصولاتی خواهد بود که خودتان تولید می‌کنید، اما مزیتی که دارد کاهش قابل‌توجه هزینه‌هاست (در مقایسه با تولید محصولات). به‌علاوه با استفاده از این روش می‌توانید هر زمان صلاح دانستید، محصولی را که به فروش می‌رسانید عوض کنید و به این شکل، محصولات خود را برای مشتری‌ها تازه و جذاب نگه دارید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *