آیا شنیدن عبارت بازاریابی بصری، حرصتان را درمی‌آورد و اعصابتان را خرد‌ می‌کند؟ ما بازایاب‌ها، می‌دانیم که مخاطبان امروزی به اطلاعات ارزشمندی بیش از آنچه تنها جنبه آگاهی بخشی و آموزشی داشته باشد، نیازمندند. آنها برای سرگرم شدن و لذت بردن نیز، خواهان محتوای دیداری هستند. اما برای بازاریابانی که فوبیای طراحی با منابع محدود دارند، چه کاری می‌توان کرد؟ احتمالا از اینکه بشنوید ساخت محتوای دیداری عالی و با کیفیت، کاری غیرممکن نخواهد‌بود، خوشحال خواهید‌ شد. یعنی حتی اگر یک طراح گرافیک حرفه‌ای نیستید، باز هم قادر خواهید بود که محتوای دیداری متفاوتی را خلق کنید که برند شرکت‌تان برای تمایز با رقبایش به آن نیاز دارد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *