این روزها کمتر کسی است که برای شرکت و کسب‌وکار خود نام خانوادگی‌‌اش را انتخاب کند. یکی از اولین گام‌هایی که در ابتدای راه اندازی کسب و کار برداشته می‌شود، انتخاب نام برند است. برای انتخاب نام برند تأثیرگذار باید عوامل مختلفی را درنظر گرفت. درواقع اصول علمی، روان‌شناسی و چیزهایی از این دست، به گزینش بهتر نام برند کمک‌های زیادی خواهند کرد.

امروز در این مطلب برایتان از روش‌های مختلفی خواهیم گفت که در انتخاب نام برند کمک‌تان می‌کنند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *