معرفی کوتاه کتاب:

رفتار مصرف کننده

رشته رفتار مصرف كننده را مي توان اساس رشته بازاريابي دانست.

بدين معنا كه رويكرد بازاريابي اساسا با شناسايي رفتار مصرف كننده آغاز ميشود و به دنبال يافتن راه هايي براي برآورده ساختن هرچه بهتر نيازها و خواسته هاي مصرف كنندگان است.

با اين نگاه مي توان ادعا كرد كه تمام بحث هاي بازاريابي اعم از استراتژي بازاريابي، آميخته بازاريابي، فروش و … ريشه در تبين رفتار مصرف كننده دارد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *