درباره ی کتاب

کتاب «بازاریابی انگیزشی» نوشته رابرت ایمبرایل با ترجمه لطیف احمدپور و اسماعیل نوری توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

عنوان کتاب علاوه بر «بازاریابی انگیزشی» یک عبارت فرعی را نیز به دنبال خود دارد که عبارت است از : «نحوه ترغیب موثر مشتریان بالقوه تا هم اکنون خرید کنند، بیش‌تر بخرند و به دوستانشان نیز بگویند».

یکی از مباحث جالب توجه در روان‌شناسی که با زندگی امروزه ارتباط مستقیم دارد، انگیزش و هیجان است. همه در فکر آن هستند که چگونه خود و دیگران را برای انجام دادن کاری ترغیب کنند. این شاخه‌ای از روان‌شناسی است که روان‌شناسان، کارفرمایان، بازاریاب‌ها، دولت‌ها، مربیان، آموزگاران، والدین و همه کسانی که به نحوی می‌خواهند در دیگران انگیزه ایجاد کنند، به کار می‌گیرند تا بتوانند به کمک آن راهبردهایی را ابداع کنند تا در این زمینه دیگران را برانگیزند.

رابرت ایمبرایل بازاریاب مشهور آمریکایی سعی کرده است با توسل به اصول انگیزشی و هیجانی، محرک‌های هیجانی قدرتمند و خط مشی‌های بازاریابی موثری را در اختیار افراد علاقه‌مند این حوزه قرار دهد. این کتاب از معدود کتاب‌های بازاریابی است که تمام اصول بازاریابی انگیزشی که خود نویسنده نیز در کسب و کارش از آن‌ها استفاده کرده است، نحوه بهره‌گیری از هیجانات مشتریان در لحظه تصمیم به خرید را به خوبی آموزش می‌دهد.

این کتاب 4 بخش اصلی دارد که عناوین‌شان به ترتیب عبارت‌اند از: «مفاهیم بازاریابی انگیزشی»، «محرک‌های هیجانی»، «خط‌مشی‌های بازاریابی انگیزشی» و «جمع‌بندی مطالب». در ابتدای کتاب و پیش از شروع بخش‌های اصلی، نظرات خوانندگان آن در سایت آمازون، مقدمه مترجمان، پیشگفتار و مقدمه مولف درج شده است.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *