باید به دنبال افزایش سهم خود در سبد خرید مشتری باشید.
باید به جای شکار مشتری، اقدام به پرورش و توسعه مشتریان خود کنید.
بهتر است وارد صحنه تجارت الکترونیک شده و ببازیم، چون اگر وارد صحنه نشویم نیز حتما می بازیم.
بازاریابی نوین بر مبنای مدیریت اطلاعات با مشتری استوار است و شرکت ها برای افزایش و فروش، نیازمند مهارت هایی هستند که بتوانند ارزش زمانی و سوددهی و مشتریان خود را محاسبه کنند.
پیشرفت تکنولوژی اطلاعات به شرکت ها امکان داده بازاریابی تک به تک را با کم ترین وابستگی به عملیات سرمایه بر و سنگین محقق کنند.
امروزه اطلاعات مشتریان به عنوان دارایی استراتژیک هر شرکت محسوب می شود.
در اقتصاد دیجیتالی سه وظیفه سازمانی مدیریت بر تقاضا، منابع و مدیریت شبکه نقش اصلی و اساسی دارند.
شرکت ها نیازمند شعوری متفاوت و جامع گرا در بازاریابی هستند تا بتوانند در عصر دیجیتالی موفق عمل نمایند.
بازارها، سریع تر از دانش بازاریابی ما تغییر می کنند.
مدل های کلاسیک بازاریابی، باید با شرایط آینده تطبیق یابند. بازاریابی باید تغییر ساختار داده و دوباره تعریف شود.
در آینده، نگرش سنتی بازاریابی، یعنی افزایش و فروش، دیگر پاسخ گو نخواهد بود.
کمبود، در تعداد مشتری است و نه در محصول. عرضه مشکلی ندارد ولی تقاضا مسئله ساز است و داشتن ظرفیت خالی موجب افزایش رقابت بین شرکت ها شده است.
این شرکت ها باید توجه ویژه ی خود را از داشتن سبد محصولات به داشتن سبد مشتریان تغییر دهند.
هر لحظه، تکنولوژی های جدید و با ایده های قوی، سازنده جهان شمول مطرح می شوند که همه ی چیزها را تحت تاثیر خود قرار می دهند. چاپ، پرواز، وسایل نقلیه، الکتریسیته، اولین قدم های ایجاد تغییرات مستمر در دنیا بودند.
اینترنت به شرکت ها اجازه می دهد تا دامنه جغرافیایی فعالیت های خود را به صورت تصاعدی افزایش دهند.
شرکت ها باید به فراتر از فروش توجه کنند. آن ها باید به ارزش بلند مدت مشتری یا ارزش فعلی سودآور آتی مشتری توجه کنند. آن ها باید به دنبال افرایش سهم خود در سبد مشتری باشند.
به جای شکار مشتری، اقدام به پرورش و توسعه مشتریان خود کنید.

 

باما همراه باشید⬇️⬇️⬇️

https://t.me/joinchat/AAAAADynhpf8BII1U_o67Q
🌐وب سايت:

https://adu.ir/BTrng

📡كانال:
@BusinessTraining

📨ارتباط با #باشگاه_همكاران_كلينيك_مديريت :

 

https://t.me/joinchat/AAAAAEH5zDLKzsbdbbXm5Q

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *