من به عنوان فردی که دائما با همه جور کارآفرین متفاوت در ارتباط هستم، در وضعیتی گرفتار شده‌ام که مجبورم مرتبا، بعد از توضیح اینکه سئو چیست، در مورد اهمیت بالای بازاریابی محتوایی برای سئو توضیح و شرح بدهم. همین دیروز،با شخصی طرف بودم که مالک یک کمپانی آینده‌دار در زمینه‌ی ساخت‌و‌ساز بود و از این قبیل حرف‌ها می‌زد که «نخیر، ما به از این نوع بازاریابی‌ها نیازی نداریم. محصول ما وسوسه‌برانگیز نیست، ما نمی‌توانیم وبسایت‌های‌مان را به جایی تبدیل کنیم که مردم بیایند و مقاله و مطلب بخوانند. مخاطب هدف ما علاقه‌ای به خواندن در مورد نحوه‌ی ساختمان‌سازی ندارد. کاری که ما باید بکنیم تا نهایت استفاده را از فرصت‌های بازاریابی دیجیتالی ببریم این است که صفحات جذاب و گیرایی را درست کنیم و کلیدواژه‌های رقابتی و مرتبط ارائه کنیم.»
این نگرش بدترین نگاه به کل ایده‌ی اضافه کردن بازاریابی محتوایی به ترکیب بازاریابی کنونی‌تان است. موافق نیستید؟ اگر مجموعه‌ی کلیدواژه‌های‌تان میزان قابل توجهی جستجو پشت خود دارند، پس این می‌­تواند فرصتی فوق‌­العاده جهت ایجاد محتوای پرکشش برای برندتان باشد که به صورت خودکار سئوی شما را هم ارتقا خواهد داد.

اگر سئو را به چشم زبانی فنی می‌دانید که موتورهای جستجو آن را می‌فهمند، پس بازاریابی محتوایی را هم به عنوان زبانی برای صحبت با انسان‌هایی بشناسید که از Google ،Bing یا DuckDuckGo استفاده می‌کنند تا نتیجه‌ی جستجوی خود را بیابند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *