هرچه دادهی بیشتری از مشتریان کسب کنید، میتوانید ارزش بیشتری به آنها پیشنهاد کنید؛ درنتیجه درآمد بیشتری بهدست میآورید. داده کاوی در بازاریابی همان چیزی است که میتواند حکم یک یاریکننده را برای شما داشته باشد. پس اگر شما هم جزء آن کسبوکارهایی هستید که روی گنجی از داده نشستهاید و هیچکاری دربارهی آن نمیکنید، من شما را به تقسیمبندی دادههایتان تشویق میکنم؛ یا خودتان این کار را انجام دهید یا کسی را استخدام کنید که به داده کاوی در بازاریابی تسلط داشته باشد. هرچه هست، نتیجه شما را شگفتزده خواهد کرد.
برگرفته از سایت : چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید