فست‌فودی‌ها، هفته‌ای یک‌بار در رستوران‌شان قرعه‌کشی دارند. به این‌صورت که سر هر میز می‌روند و از حضار می‌خواهند یک کارت از درون کاسه بیرون بکشند و شانس خود را امتحان کنند. از صاحب مغازه بخواهید یکی از کارت‌ها را به شما اختصاص بدهد و مهمانان را با یک خدمت رایگان از طرف شرکت‌تان خوشحال کنید. حتی می‌توانید از صاحب مغازه بخواهید تمام کارت‌های پوچ را هم به شما بدهد. به این شکل احتمال بیش‌تری برای معروف شدن‌تان وجود دارد.

 اسپانسر یک رویداد شوید

این روش خیلی هزینه‌بر است، اما اثرگذاری خیلی بالایی هم دارد. تأثیر آن را در اسپانسرهای برنامه‌های شبکه‌ی نسیم مشاهده می‌کنید. روند کار این‌گونه است که نام و توضیحات کسب‌و‌کار شما در تمام مراحل آن رویداد عنوان خواهد شد. اگر شخصا در این رویداد شرکت کنید، می‌توانید با مهمانان وارد بحث شوید و آنها را راهنمایی کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *