حتما تابه‌حال عبارت تبلیغات همسان به گوش‌تان خورده است یا از انواع آنها استفاده کرده‌اید. بازاریابی همسان یکی از داغ‌ترین استراتژی‌های جدید در بازاریابی دیجیتال است. بیشتر رقبا اطلاعات چندانی از این استراتژی فوق‌العاده در تبلیغات دیجیتال ندارند و دقیقا به همین دلیل است که می‌خواهیم درباره‌ی آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید تا دلایل روانه‌شدن بخش بزرگی از بودجه تبلیغات شرکت‌ها و برندها در سراسر دنیا به‌سوی بازاریابی همسان و همچنین تصورات غلطی را که در این زمینه وجود دارد، با هم مرور کنیم.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *