به توافقی که میان تولید‌کننده و توزیع‌کننده به‌منظور حمایت کامل و یا بخشی از فعالیت‌های محلی توزیع‌کننده از طریق تبلیغات منطقه‌ای انجام‌ می‌گیرد گفته می‌شود. درج نام توزیع‌کننده در متون تبلیغاتی تولید‌کننده که در منطقه اجرا می‌شود، بخش اصلی این توافق‌نامه است. تبلیغات مشارکتی همچنین به همکاری ۲ یا چند شرکت برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، شراکت در هزینه‌های مذکور و در نتیجه کاهش هزینه‌های سربار که منجر به افزایش توان خرید مصرف‌کننده می‌شود، گفته‌‌ می‌شود.

در این نوع از همکاری، مزایا و نام شرکت‌ها در تبلیغات درج می‌شود. از دید‌گاه برندسازی، کیفیت و تصویر ادراک‌شده طرفین باید هم‌تراز بوده و مزایای ناشی از این همکاری ۲جانبه را در تبلیغات مشترک مخاطبان ارائه‌ کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *