توجه به کاربرد و کارکرد محصول نیز در برخی مواقع منجر به تولید ایده‌های جالبی در بسته بندی محصولات می‌شود. برای مثال در اینجا تصویر بطری لیموناد دیده می‌شود. این بطری‌ها معمولا برای هدیه در هنگام رفتن به مهمانی به صاحبخانه اهدا می‌شوند. پس تولیدکننده با دقت نظری که درباره کاربرد و کارکرد نهایی این محصول به خرج داده است، بطری را به حالت کادوپیچ درآورده است که ایده‌ای جالب و کاربردی است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *