۱. تخفیفات هفتگی یا ماهیانه جهت افزایش فروش و تحقق اهداف درآمد
این نوع تخفیف در پایان ماه یا هفته ارائه میشود و هدف آن افزایش فروش و تحقق چشماندازهای درآمدِ کسبوکار مربوطه است.
۲. تخفیفات پیشراهاندازی یا پیشفروش
اگر هنوز در مرحلهی پیشراهاندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید یا حتی اگر قصد دارید بهزودی از یک محصول جدید در فروشگاهتان رونمایی کنید، میتوانید ترافیک وبسایت خود را با ارائهی تخفیفات پیشراهاندازی یا پیشفروش بالا ببرید و علاقهمندان بیشتری جذب کنید.
۳. تخفیفات مناسبتی یا فصلی
مناسبتهای مختلفی در طول سال وجود دارند که فروشگاههای اینترنتی میتوانند در این ایام با ارائهی تخفیفات ویژه از درآمد بالاتری برخوردار شوند. حراجی جمعهی سیاه (یک حراجی مرسوم در آمریکا که فردای روز شکرگزاری، مصادف با آخرین جمعهی ماه نوامبر، برگزار میشود)، کریسمس و سال نو نمونههایی از پُرطرفدارترین حراجیهای آمریکا و اروپا بهشمار میروند.
دیدگاهتان را بنویسید