مایکل استلسنر، مدیر بخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، اعلام کرد ۶۰ درصد از بازاریابان اجتماعی از محتوای ویدئویی در سال ۲۰۱۵ استفاده می‌کرده‌اند و این آمار به ۷۳ درصد در سال ۲۰۱۶ رسیده است.

شبکه‌های اجتماعی محتوای ویدئویی را با ویژگی‌های جدید همیشه به روز می‌کنند. فیس‌بوک ۳۶۰۰ ویدیو در آرشیو خود دارد و همچنین یک کانال ویدئویی زنده (یک برنامه ویدیویی برای نوجوانان) را راه‌اندازی کرده است. Instagram به جای ۳۰ ثانیه فیلم کوتاه تغییر رویه داده و زمان آن را به ۶۰ ثانیه افزایش داده و شاید در آینده بیشتر هم بشود! و حتی قابلیت پخش زنده ۲۴ ساعته را به کسب وکار خود اضافه کرده است، توییتر دارای Periscope است و یوتیوب دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است.

۷۶ درصد از کاربران می‌گویند که اگر یک ویدئو سرگرم کننده باشد، این ویدیو را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. بنابراین فیلم‌های سرگرم کننده برای تشویق کاربران بسیار مفید است و سهم مهمی در افزایش کسب و کار شما دارد. اشتراک در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و شما می‌توانید نتیجه آن را به خوبی احساس کنید.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *