لاین از دیگر اپلیکیشن‌های پیام رسان اندروید و آی او اس است که در مدتی کوتاه بعد از معرفی، طرفداران زیادی مخصوصا در قاره آسیا پیدا کرد و تا به امروز بالغ بر 600 میلیون کاربر در سراسر دنیا برای خود دست و پا کرده است. لاین از جمله پیام رسان‌هایی است که با قابلیت‌های مختلف غنی شده است. به عنوان نمونه، این اپلیکیشن یک تایم‌لاین همانند شبکه اجتماعی فیس بوک را با امکان پیام رسانی عادی خود ترکیب کرده تا به این وسیله کاربر قادر به ارسال پست و دیگر دوستان وی قادر به ارسال نظر و همچنین لایک‌کردن باشند. تماس صوتی و تصویری با دیگر کاربران لاین و همچنین برقراری ارتباط با خطوط ثابت تلفن از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

منبع غنی این اپلیکیشن از استیکرهای مختلف، برای کاربرانی که به مکاتبه با این شکلک‌ها و رساندن منظور خود به دیگران به این وسیله عادت دارند بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در گروه‌های لاین تا 200 نفر کاربر را می‌توان اضافه کرد تا به این وسیله یک جامعه کوچک برای مکاتبه ترتیب داد. همانند توئیتر، کاربر قادر خواهد بود تا هنرمندان، برندها و در کل شناخته‌شده‌ها در جهان را با حساب کاربری رسمی‌شان دنبال کند.

امکان ساخت آلبوم و اشتراک گذاری آن و رمزنگاری چت‌ها، از دیگر قابلیت‌های این پیام رسان اندروید و ای او اس هستند. گفتنی است نسخه ویندوز لاین با قابلیت همگام سازی اطلاعات با نسخه موبایل نیز ارائه شده است.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *