قالب سایت یکی از مهم ترین عوامل “سئو سایت” است چرا که یک قالب منحصر به فرد و واکنش گرا میتواند بازدید کننده را بدون اینکه از موتورهای جستجو استفاده کنند روانه سایت کن و بر روی برند سازی سایت اثر فوق العاده ای دارد چرا که یک برند خاص احتیاج به یک قالب خاص نیز دارد شاید شما خیلی از سایت های دیده باشید که از بهینه سازی سایت مناسبی استفاده نکرده باشد اما انگار صفحه اول گوگل با انها قرارداد دارد و سالیانه زیادی از در کلمات کلیدی با رقابت بالا یکه تازی میکند از خود پرسیدید چرا خوب این سایت ها از برند سازی استفاده کردند که نقش بسیار قوی را برای روند اخیر بهینه سازی سایت دارد پس سعی کنید قالب بسیار کارپسند واکنش گرا دارای رنگ های امیدوار کننده دارای رابط کاربری مناسب استفاده درست از تگ عنوان در سایت را داشته باشد.سعی کنید قالب شما کمترین خطاهای را دارا باشد.

نقشه سایت و فایل Robots.txt

وب سایت شما باید دارای نقشه سایت (sitemap) باشد و در ابزار وب مستر گوگل ثبت شده باشد. این امر به موتور جستجو کمک می‎کند تا به آسانی معماری وب سایت شما را متوجه شود و به آسانی محتوای آن را ایندکس کند.
فایل Robots.txt باید همچنین در وب سایت شما لحاظ شده باشد و تمامی صفحات بی‎ربط، خصوصی و با کیفیت کم از طریق آن، برای روبات‎های موتور‎های جستجو مسدود شوند.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *