3. لینکداین
اگر با مدل بنگاه به بنگاه (B۲B) فعالیت می‌کنید، باید تمرکزتان را به این شبکه اجتماعی بیش‌تر کنید. اتصال به متخصصان کسب و کار در هر صنعت با استفاده از لینکدین به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می‌پذیرد، زیرا این شبکه‌ی اجتماعی به شما امکان می‌دهد بر اساس نوع صنعت، عنوان شغلی و غیره به آنها دسترسی پیدا کنید. لینکدین نیز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، ایجاد رابطه‌ را بیش از هر چیز دیگر در اولویت قرار می‌دهد. از این رو، پیش از آن‌که بخواهید در لینکدین از فنون فروشندگی استفاده کنید، باید با دیگران ارتباط برقرار کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های لینکدین برای کسب و کارها، گروه‌های لینکدین است. کسب و کارها در بازارها یا صنایع مخصوص به خودشان اقدام به ایجاد گروه می‌کنند و از دیگران می‌خواهند به آنها بپیوندند.

در شرکت من، بر ایجاد روابط جدید با مشتریان بالقوه‌ای تمرکز می‌کنیم که بتوانیم عنوان حرفه‌ای‌شان را شناسایی کنیم. برای مثال، عبارت “‌مدیرهای سخنران‌” را جست‌وجو می‌کنیم، تا آدم‌هایی را بیابیم که هم مدیر یک شرکت و هم‌چنین سخنران‌های فعالی باشند.

۴. اینستاگرام
از این برنامه‌ی محبوبِ اشتراک‌گذاری عکس‌ها در رویدادهای خاص و نمایشگاه‌های بازرگانی استفاده می‌کنیم. هرگاه میزبان رویدادی باشیم، شرکت‌کنندگان را از طرق مختلف تشویق می‌کنیم با استفاده از هش‌تگ آن رویداد خاص، عکس‌هایی را که از آن‌جا گرفته‌اند، در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. هم‌چنین برای آن‌هایی که در این طرح شرکت کرده‌اند، جوایز و طرح‌های تشویقی در نظر می‌گیریم.

 

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *