اکثر سایت‌ها معمولا از سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا، دروپال و … استفاده می‌کنند، اکثر این cmsها به لحاظ معماری کدنویسی استاندارد ساخته شده‌اند به دلیل این که برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بسیار حرفه‌ای در حال گسترش این نرم افزار ها هستند؛ همواره سوال برخی از کاربران این است که سئوی وردپرس بهتر است یا جوملا ؟

در این‌جا تصمیم نداریم وارد جنگ بین این دو سیستم مدیریت محتوا شویم، اما افرادی که می‌گویند سئو وردپرس بسیار قوی تر از جوملاست باید این نکته را هم در نظر بگیرند که سایت هایی که با وردپرس راه‌اندازی می‌شوند معمولا سایت‌هایی هستند که تصمیم به تولید محتوا و ارائه مقالات دارند و با افزودن چند افزونه سئو به وردپرس و ارائه محتواهای تخصصی، مسلماً از سایت‌های جوملایی که برای شرکت‌ها ساخته می‌شوند و طی سالیان دراز آپدیت نمی شوند قوی تر هستند.

نظر ما این است که جوملا هم می‌تواند سئوی خوبی داشته باشد، اما برای این که بتوانید جوملا را سئو کنید باید خیلی حرفه‌ای باشید و خیلی از تکنیک ها را پیاده‌سازی کنید تا این سیستم را بهینه نمایید. اما در وردپرس اینطور نیست و معمولا استانداردهای سئو به صورت پیشفرض در این سیستم به خوبی رعایت شده اند. انتخاب سیستم مدیریت‌محتوای مناسب، اولین گام موفقیت محسوب می‌شود. بنابراین بهتره است از وردپرس استفاده کنید چون سئوی وردپرس آسان‌تر و لذت بخش تر است و سریع‌تر شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *