پیش از این در مباحث دیجیتال مارکتینگ در خصوص سئو به تفضیل صحبت شد. خدمتتان در خصوص این که سئو چیست و چه اهمیتی برای وب‌سایت‌ها دارد توضیحاتی ارائه شد. در ادامه مطالب مربوط به سئو قصد داریم تکنیگ‌های سئوی وب‌سایت‌ها را بررسی نماییم. این تکنیک‌ها صرفا حاصل تجربه و آزمون و خطا بوده و نمی‌توان گفت که به طور ۱۰۰٪ تمامی مطالب لازم در این خصوص را پوشش می‌دهند اما مطالب ذکر شده در بسیاری از موارد منجر به دریافت نتایج رضایت‌بخشی برای صاحبان‌ وب‌سایت‌ها شده است.

قبل از مطرح کردن فاکتورهای رتبه‌بندی در گوگل ابتدا لازم است بدانید الگوریتم‌های گوگل دقیقا چگونه عمل می‌کنند و چرا الگوریتم‌ها دائما در حال بروز شدن و بهتر شدن هستند، شما با دانستن این نکته مهم می‌توانید بیشتر نحوه کارکرد گوگل را درک نمایید. گوگل و الگوریتم‌هایش همواره در تلاش هستند کاربران را به سمت بهترین نتیجه و بهترین سایت هدایت کنند و رضایت کاربر را بدست آورند، عامل موفقیت گوگل نسبت به سایر موتو های جستجو در این است که کاربر در سه سایت اولی که مشاهده می کند به نتایج مورد نیازش دست پیدا خواهد کرد.

همه الگوریتم‌های گوگل به این منظور ایجاد شده‌اند که سایت هایی را که با کیفیت‌تر و پرمحتواتر می‌باشند به کاربر نمایش دهند. بنابراین الگوریتم‌های گوگل تمام سایت ها را بررسی می کنند و طبق فاکتورهایی آنالیز می کنند که کدام سایت در کدام کلمه نسبت به سایر رقبا از هر لحاظ بهتر است و پس از آن رتبه‌بندی‌ها انجام می شود. شما به جای مطالعه الگورتیم های پیچیده گوگل تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سایر رقبای خود بهتر باشید و کاربران گوگل را به نتایج دلخواهشان در سایت خودتان برسانید. با رعایت قوانین و فاکتورهایی ساده رتبه‌های اول گوگل همیشه برای شما خواهد بود.

‌در ادامه به بررسی این فاکتورها خواهیم پرداخت.

کلمات کليدي : ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *