مورد دوم اقدام شرکت مبین‌نت برای جذب مخاطب در توییتر است که پیشنهاد آن توسط سعید ارسطو یکی از کاربران توییتر فارسی مطرح شد.

توحید ارسطو یک برنامه‌نویس است. (قبل از هرچیز از ایشان تشکر می‌کنیم که اجازه‌ی استفاده از عکس و اسم‌شان را در این مطلب به ما دادند.)
توحید هم به تقلید از کارتر به اکانت مبین‌نت در توییتر منشنی با محتوای در صورت دریافت چند ریتوییت می‌تواند اشتراک یک‌ساله‌ی اینترنت مبین‌نت هدیه بگیرد ارسال کرد. پاسخ مبین‌نت به شکل زیر بود
“۱۰۰۰تا ریتوییت بگیرین مودم و طرح ۵۰۰گیگ رو می‌دیم 😂💚”
https://twitter.com/mobinnet/status/858558957970968576
توحید هم از این توییت مبین‌نت یک اسکرین‌شات تهیه کرد و به همراه توییت زیر در توییتر خودش منتشر کرد.
“هم توییتریای عزیز، لطفا کمکم کنید، من ۱۰۰۰ تا ریتوییت نیاز دارم واسه یه سال اینترنت رایگان از @mobinnet 🙂
#ریتوییت لطفا”


همانطور که انتظار می‌رفت توییت توحید توانست رکورد ۱۰۰۰ عدد ریتوییت پیشنهادی مبین‌نت را بشکند و طبق وعده، مبین‌نت یکسال اینترنت پر سرعت با 500 گیگابایت ترافیک در اختیار توحید قرار داد. اما این حرکت مبین‌نت محدود به توحید نشد و چهار نفر توانستند با کسب ۱۰۰۰ ریتوییت و استفاده از هشتگ #1krt4tdlte از مبین‌نت اینترنت یکساله رایگان LTE دریافت کنند. هرچند چهارکاربر توانستند اینترنت رایگان یکساله دریافت کنند، اما با توجه به بازخورد این چالش در توییتر فارسی و جلب توجه تعداد بسیار زیادی کاربر در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی، برنده‌ی بزرگ این بازی قطعا شرکت مبین‌نت بود.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *