۷- تعداد کلمات در صفحه
صفحاتی که دارای محتوای نوشتاری زیادی نیستند، چندان مورد توجه موتورهای جستجو قرار نمی گیرند. شاید دلیلش این باشد که معمولا صفحه ای که دارای محتوای نوشتاری کمی است، دارای اعتبار علمی یا موثر و مفید فایده ی چندانی هم نیست.

مسلما استثناهایی وجود دارد؛ اما به طور عمومی برای وب سایتی که محتوای باارزش و سودمند تولید می کند، دارا بودن مطالب دارای حداقل ۱۰۰۰ کلمه چندان دور از انتظار نیست.

– تکنیک های سئوی داخلی برای کسب نتایج صفحه اول گوگل در سال 2017مسلما تولید محتوای مناسب و مفید بهتر از تولید محتوای کم اثر و یا غیر مفید است. مخصوصا زمانیکه در حال تگ کردن چندین کلمه کلیدی به مطلب هستید، می بایست مطلب شما دارای محتوای نسبتا طولانی باشد.

اگر همه ی شرایط شاخص های سئو بین دو صفحه از دو سایت مختلف یکسان باشد و تنها شاخص متفاوت در این دو صفحه، تعداد کلمات غیر تکراری موجود در آنها باشد (یا بعبارت دیگر سایر شاخص های سئو را در نظر نگرفته و کنار بگذاریم و بخواهیم تنها بر مبنای شاخص تعداد کلمات موجود در صفحه برای سنجش وضعیت آنها استفاده کنیم)، در این صورت مسلما صفحه ای که دارای محتوای نوشتاری بیشتری است، از نگاه گوگل دارای رتبه بالاتری نسبت به صفحه ی دارای تعداد کلمات کمتر است. چرا که به طور کلی انتظار می رود صفحه ی دارای محتوای بیشتر، دارای مطالب مفیدتر و سودمندتری باشد.

نکته: در صورت توان حتی نوشته های ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کلمه هم بنویسید.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *