برای فعالیت در اینستاگرام هم مثل سایر شبکه‌های اجتماعی لازم است یک حساب کاربری داشته باشید.برای استفاده از اینستاگرام به یک تلفن همراه نیاز دارید و یا می‌توانید از کامپیوتر خود از اینستاگرام استفاده نمایید. اما با توجه به روند رسانه‌های اجتماعی که حرکت به سوی استفاده از موبایل، استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی به جای صفحات وب، تنبلی در استفاده و کوتاه شدن فرایند دسترسی حتی یک مرحله کاهش است، استفاده از موبایل برای این منظور مرسوم‌تر است.
بهتر است قبل از اینکه بخواهید از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید، یاد بگیرید چطور می توانید از آن استفاده شخصی داشته باشید. بهتر است در استفاده از این برنامه تجربه پیدا کرده و خصوصیات متفاوت آن را در استفاده های شخصی تجربه کند.
اپلیکیشن اینستاگرام را می‌توانید از مارکت‌های نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند تهیه کرده و بر روی این ابزارها نصب کنید.
این برنامه در مارکت های مختلف به صورت رایگان عرضه می شود. شما می‌توانید از طریق مارکت گوگل پلی و یا اپ استور، اینستاگرام را بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خودتان نصب کنید.
همچنین شما می توانید هم از نسخه وب هم از اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوتر استفاده نمایید. برای استفاده از نسخه وب باید به آدرس instagram.com مراجعه کنید.
‌‌برای استفاده از اینستاگرام نیاز به یک حساب کاربری دارید که اعتبارسنجی آن از طریق ایمیل یا شماره همراه شما انجام می‌شود. در درج ایمیل یا شماره همراه دقت داشته باشید تا اگر احیانا پسوردتان را فراموش کردید یا مشکلاتی اینچنینی ایجاد شد بتوانید با استفاده از این دو اعتبارسنج پسوردتان را بازیابی کنید.
نام کاربری که برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب می‌کنید بهتر است دقیقا عنوان برندتان باشد، اگر این عنوان ثبت شده بود با درج com (یا پسوندی که دامنه سایتتان دارد) به انتهای عنوان برند می‌توانید آدرس سایتتان را به عنوان نام کاربری حساب اینستاگرام خود قرار دهید.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *