بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. برای اینکه از لینکدین به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر استفاده کنید، پروفایل شما باید مرتبط با حوزه کاریتان بوده و به روز باشد. همچنین بایستی افراد مرتبط را فالوو نمایید.

با استفاده از نکات زیر، مشخصات پروفایل خود را بهبود ببخشید:

– پروفایل لینکدین خود را همواره به روز کنید: این کار ساده باعث می‌شود که بتوانید با افراد مرتبط با کارتان ارتباط برقرار کنید.

– به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ: اگر دارای یک وبلاگ هستید، لینکدین این امکان را به شما می‌دهد که آدرس وبلاگ خود را در پروفایلتان درج کرده و مطالبی که در آن منتشر می‌کنید در لینکدین نیز به اشتراک گذاشته شود. این قابلیت برای افزایش بازدید از محتوای شما موثر است.

– کارهای خود را به اشتراک بگذارید: برای مثال اگر یک دوره آموزشی مرتبط با کارتان را مدیریت کرده‌اید، آن را در لینکدین به اشتراک بگذارید تا بازدیدکنندگان متوجه این موضوع شوند که شما در این حوزه صنعت چه عملکردی دارید و آیا تجربیات شما مرتبط با نیاز آن‌ها هست یا خیر.

اتفاقات مهم را به اشتراک بگذارید: برای مثال جلساتی که قرار است در آن‌ها صحبت کنید و اخبار مربوط به مجموعه خود را منتشر کنید. با به اشتراک‌گذاری این پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی ارتباطات بیشتری را در لینکدین به دست خواهید آورد.

از توییتر بیشتر استفاده کنید: با ادغام توییتر با لینکدین می‌توانید در زمان زیادی صرفه جویی کنید. زیرا به اشتراگ گذاری پست ها بین آن‌ها به راحتی انجام می‌گیرد.

نمونه کارهای خود را آپلود کنید؛ با این کار دستاوردهای کاری شما مشخص می‌شود. لینکدین مکانی مناسب برای رزومه کاری شماست.

هنگام صحبت کردن از شرکت و خودتان همواره صادق باشید و مطمئن باشید که بازخورد مثبتی دریافت خواهید کرد.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *