با روش‌های زیر می‌توانید از لینکدین برای توسعه شرکت و کسب‌وکارتان کمک بگیرید.
۱. برجسته شدن سازمان

لینکدین، سازمان یا کسب‌وکارتان را با استفاده از برند، محصولات و اهداف سازمانی آن برجسته‌تر و نمایان‌تر می‌کند. مشتریان بالقوه، مراجعین و تأمین‌کنندگان با جست‌وجو و بررسی سازمان شما در لینکدین، کار کردن با شما را ارزیابی می‌کنند. این ویژگی مخصوصا اگر عرضه‌کننده‌ی محصول یا خدمت به کسب‌وکارها و سازمان‌های دیگر باشید، بسیار مؤثر و کارآمد است.
۲. تحقیق در مورد سازمان‌ها و کسب‌وکارهای دیگر

در سوی دیگر این شما هستید که می‌توانید در لینکدین اطلاعاتی درباره‌ی رقبا، شرکای بالقوه یا تأمین‌کنندگان جدید به دست بیاورید.
۳. داستان کسب‌وکارتان

داستان کسب‌وکار (اگر به درستی تعریف شود) با مردم پیوند احساسی برقرار و مشتریان بالقوه و کارجویان را جلب می‌کند. ابزارهایی مانند ویدئو امکان ارتباط چندرسانه‌ای را با کاربران دیگر فراهم می‌کنند.
نکته:
مطمئن شوید استفاده‌ی سازمانی از لینکدین با استراتژی کلی و ارتباطات دیگر آن هم‌خوانی دارد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *