داشتن اهداف عملیاتی شفاف، به همهی کارمندان کمک میکند بفهمند شرکت چه انتظاری از آنها دارد. اگر این اهداف قابل اندازهگیری باشند، کارمندان دقیقا میفهمند چه چیزی اهمیت دارد و چه چیزی را باید رها کنند. اهداف سخت اما قابل دستیابی، راه چاره و درمان تنبلی نیروهاست.
۶. اولویتبندی اهداف
اولویت بندی شفاف کمک میکند مطمئن شویم منابع به مهمترین و اثرگذارترین وظایف تخصیص داده شدهاند. کارمندان باید بهطور کامل در جریان ترتیب اولویتها و اهداف مهم و کماهمیت قرار بگیرند.
دیدگاهتان را بنویسید