مرحله‌ی بعدی شناسایی چند راه‌حل است، البته اگر راه‌حلی وجود داشته باشد. شاید شما نتوانید اوضاع را بهتر کنید، اما می‌توانید ناراحتی را به حداقل برسانید. سعی کنید قبل از اینکه با افراد ملاقات کنید، راه‌حل‌های مختلفی را شناسایی کنید. این کار ضروری است، زیرا وقتی جلسه شروع می‌شود، ممکن است شما درگیر احساسات شوید و نتوانید به سؤالاتی که پرسیده می‌شوند به صراحت جواب دهید. با این‌حال، اگر از قبل به راه‌حل‌ها فکر کرده باشید، حرفه‌ای بودن خود را ثابت خواهید کرد و نشان خواهید داد که بر حرکت رو به جلو تمرکز دارید. مثلا، تصور کنید که می‌بایست تغییر بزرگی در سازمان‌تان را اعلام کنید.بهتر است با جمع آوری اطلاعاتی درباره‌ی اینکه تیم‌تان چطور می‌تواند به آسانی و به سرعت، خود را با موقعیت جدید سازگار کند، وارد جلسه شوید و سعی کنید نکات مثبت را در این موقعیت شناسایی کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *