از لینکدین می‌توان برای استخدام نیرو و کاریابی استفاده کرد. مثلا اگر به دنبال فردی با مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص هستید، می‌توانید آن را در لینکدین اعلام کنید یا با بررسی پروفایل افراد مختلف، گزینه‌ی دلخواه‌تان را پیدا کنید. (پیش از تماس، با بررسی پروفایل افراد مطمئن شوید که از پیشنهاد شغلی جدید استقبال می‌کنند.) بسته به نوع و موقعیت شغلی و صنعت مورد نظر، ممکن است استفاده از لینکدین مؤثرتر از روش‌های رایج باشد.

افراد بسیاری از لینکدین به عنوان منبع جست‌وجوی کار و تحقیق درباره‌ی آن استفاده می‌کنند. فرض کنید فردی ۲ پیشنهاد کاری خوب از دو شرکت مختلف دارد. با بررسی این شرکت‌ها در لینکدین با فرهنگ سازمانی آنها و همکاران و رئیس‌(های) احتمالی‌اش آشنا می‌شود و راحت‌تر درباره‌ی اینکه کدام شرکت برای او مناسب‌تر است، تصمیم می‌گیرد.

پس علاوه بر اینکه پروفایل سازمان یا کسب‌وکارتان را به‌روز نگه می‌دارید کاری کنید که پروفایل شخصی و پروفایل سازمان‌تان بازتاب مثبتی داشته باشند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *