مکان‌های زیادی هستند که می‌توانید با استفاده از پول الکترونیکی خود، محصولات و خدمات خریداری کنید. هیچ الگوی خاصی درباره‌ی بزرگ یا کوچک بودن این مکان‌ها وجود ندارد. از شرکت‌های بزرگ گرفته تا خرده‌فروشان مستقل مثل نانوایی‌ها و رستوران‌ها در سراسر دنیا این معامله را انجام می‌دهند. با این پول می‌توانید از برخی سایت‌ها بلیط هواپیما و قطار بخرید و هتل هم رزرو کنید.

سایتی به نام SpendBitcoins وجود دارد که فهرست مکان‌هایی را که پول الکترونیکی رمزنگاری‌شده قبول می‌کنند، نمایش می‌دهد.

۱۰. آینده‌ی پول الکترونیکی چطور خواهد بود؟

قیمت بیت‌کوین در سال‌های اخیر نوسان زیادی داشته است. با وجود این مسائل امنیتی زیادی وجود دارند که همچنان برطرف نشده‌اند و به‌صورت مشکل باقی خواهند ماند. ازآنجا‌که پول الکترونیکی، جهانی است، می‌تواند در مبادلات بین‌المللی مفید باشد و همچنین برای انجام معامله در کشورهای درحال توسعه هم انتخاب خوبی است.

برخی کارشناسان معتقدند خوب است اگر مقداری بیت‌کوین تهیه کنید و کنار بگذارید تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چون قاعدتا به‌زودی برای استفاده از آن ضوابطی وضع خواهد شد. کسب‌و‌کارها و سرمایه‌گذاران به این واحد پولی نظر مساعدی دارند، ولی قطعا برای به‌ثبات رسیدن این نوسانات، زمان لازم است.

این جامعه‌ی بین‌المللی و کاربران اینترنت هستند که می‌توانند نسل آتی واحد پولی را مشخص کنند که آیا وارد دنیای دیجیتال بشود یا خیر؟

برگرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *