درباره کتاب :
در این کتاب رویکرد برنامه ریزی برای کسب و کار مطرح شده است و از آن جایی که هر کسب و کار شرایط خاص خود را می طلبد سعی شده است برای آن چارچوبی تعیین شود که هر کس در کسب و کار خود بتواند از آن بهره لازم را ببرد.به قول پیتر دراکر امروزه سازمانی که برنامه ای نداشته باشد برای نابودی خود برنامه ریزی نموده است.برنامه ریزی مستلزم آگاهی از فرصت ها و تهدیدهای آتی و پیش بینی شیوه مواجهه با آن هاست.در کسب و کارها که مستلزم به کارگیری منابع زیادی چه مادی و چه انسانی می باشد نمی توان بدون برنامه آنها را به کار گرفت.ایده های بزرگ اگر هدایتگر بزرگ داشته باشند به سوی موفقیت حرکت خواهند کرد و این ایده ها معمولا در راستای کسب و کار شکل میگیرند.امروزه هیچ شخص و یا سازمانی را نخواهیم دید که برای کسب و کار خود برنامه ای نداشته باشد و این برنامه باید همراه با اصول علمی و تجربی به مدد آن ها بیاید تا آن ها بتوانند با به کارگیری این برنامه به هدف خود نائل گردند.در اصل یک وجه تمایز بین افراد موفق و ناموفق در به کارگیری منابع خود در کسب و کار را می توان وجود یک برنامه برای کسب و کار خود و یا عدم وجود آن دانست.

منبع : http://www.ketabforooshi.com/home/1059-tarh-kasb-va-kar.html

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *