برندبوکها حجمهای متنوعی دارند: از یک صفحه تا دهها صفحه. میزان محتوای برندبوک به پیچیدگی کسب و کار، تعداد عناصر بصری و اقلام بازاریابی تولیدی بستگی دارد.
مثلا وبسایتی ساده با طراحی تک لوگو، تایپوگرافی و رنگهای مشخص و بدون اقلامی خارج از وبسایت میتواند برندبوکی تکصفحهای داشته باشد. در مقابل، شرکتی بزرگ با بخشها و رسانههای بازاریابی یا تبلیغاتی گسترده احتمالا به برندبوکی قطور نیاز دارد که در همه موارد راهنمای عمل است. بهطورکلی، برندبوک شما نباید بیشازحد مفصل باشد، اما محتوایش باید بهقدری غنی باشد که تمام اطلاعات مهم درمورد ظاهر بصری برند شما را به دیگران انتقال دهد.
دیدگاهتان را بنویسید