بسیاری از شرکتها برای کمک به هوش بازار درونی یا تحلیل بازار، از منابع بیرونی مانند اتاقهای تحلیل استفاده میکنند که نه تنها دادهها را فراهم میکنند، بلکه براساس ارتباطشان با تأمینکنندهها و دیگر شرکتها، تفسیر و توصیهای نیز درخصوص تصویر کنونی بازار ارائه مینمایند. بسیاری از اتاقهای تحلیل، همچون کارگزاری میان تأمینکنندهها عمل میکنند که گردآوری اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آنها را بهصورت گسترده انجام میدهند. اتاق تحلیل در برخی از صنایع، میتواند دادههای دقیق و گستردهای داشته باشد، مانند بررسی خرده فروشی.
دیدگاهتان را بنویسید