از توانایی جذب و حفظ نیروی انسانی با استعداد میتوان به عنوان یکی از نیازهای بنیادین هر کسبوکاری نام برد. این مهارت به ویژه در بازارهای رقابتی که کارفرمایان بهدنبال جذب برترینهای هر حوزهی مهارتی هستند، اهمیت بالاتری پیدا میکند. در این مقاله، ضمن بررسی مفهوم «برند کافرما» که چندی است در ادبیات بازاریابی بازتاب گستردهای دارد، به معرفی راهکارهای تقویت ارتباط کارفرما با کارکنان فعلی و بالقوه و نیز سهامدارن میپردازیم تا ببینیم صاحبان مشاغل چگونه میتوانند با بازنمایی مؤثر ارزشها، شخصیت و فرهنگ برند خود به یک برند کارفرمای قدرتمند تبدیل شوند.
دیدگاهتان را بنویسید