برای خیلی از شرکتها نوآوری در کسبوکار به محصول مربوط میشود. اگر ایدهای به محصول یا چرخهی تولید محصول مربوط نشود، اصلا نوآوری به حساب نمیآید و این طرز فکری است که مستقیم از مدیر به کارمندان منتقل میشود. برای ایجاد فرهنگ نوآوری، ابتدا باید این واژه را برای شرکت خود تعریف کنید. برای این منظور، به تمامی بخشهایی که کارمندان میتوانند در آنها دخالت داشته باشند، نگاه کنید. برای مشخص کردن قسمتهایی که افراد میتوانند به آنها ارزشی اضافه کنند، خود را تنها به توسعهی محصول محدود نکنید. سپس در مهارتهایی که برای نوآوری مهم هستند، سرمایهگذاری کنید. مدیران را مسئول ایدههای تازهای کنید که در تیمشان مطرح شده است. خلاصه، کاری کنید همه در مورد اینکه نوآوری در کسبو کار چیست، دیدگاه مشابهی داشته باشند.
دیدگاهتان را بنویسید